Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze: Inspektor ds. górniczych w Urzędzie Gminy Gierałtowice z dnia 06.08.2024 r.

Załącznik Nr 1

do Zarządzenia Wójta Gminy Gierałtowice

Nr 0050.148.2024 z dnia 06.08.2024 r.

 

 

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE  STANOWISKO URZĘDNICZE

Wójt Gminy Gierałtowice ogłasza konkurs na wolne stanowisko urzędnicze:

 

INSPEKTOR DS. GÓRNICZYCH

w Urzędzie Gminy Gierałtowice

 

Wymiar czasu pracy: 1/1 etat

Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy Gierałtowice ul. Ks. Roboty 48

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. Prowadzenie spraw dotyczących wydawania opinii w zakresie: planów ruchu zakładów górniczych, opiniowania projektów robót geologicznych, uznawania złóż albo jego części za strategiczne.
  2. Prowadzenie spraw dotyczących uzgadniania koncesji/zmian koncesji na wydobywanie kopalin oraz na poszukiwanie lub rozpoznawanie złóż kopalin.
  3. Przyjmowanie zgłoszeń zamiaru rozpoczęcia robót geologicznych.
  4. Prowadzenie innych spraw wynikających z ustawy Prawo geologiczne i górnicze.
  5. Monitorowanie wpływu eksploatacji górniczej na mienie komunalne.
  6. Przygotowanie wniosków do kopalń o naprawę szkód górniczych w obiektach komunalnych, prowadzenie postępowań i uzgodnień w celu doprowadzenia do zawarcia ugody.
  7. Przygotowanie wniosków o zwrot kosztów zabezpieczeń przed wpływami eksploatacji górniczej inwestycji realizowanych przez Gminę, prowadzenie postępowań i uzgodnień w celu doprowadzenia do zawarcia ugody.
  8. Przygotowywanie materiałów  na potrzeby Komisji Rady Gminy, w szczególności Komisji właściwej ds. górnictwa oraz udział w posiedzeniach Komisji.
  9. Udział w posiedzeniach Zespołu Porozumiewawczego ds. koordynacji eksploatacji górniczej pod terenami gminy Gierałtowice oraz przygotowywanie materiałów na potrzeby Zespołu.
  10. Współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Gminy i jednostkami organizacyjnymi w zakresie spraw górniczych, w tym usuwania skutków eksploatacji górniczej.
  11. Utrzymywanie kontaktu i prowadzenie korespondencji z zakładami górniczymi.

 

Umiejętności zawodowe:

  1. Znajomość regulacji prawnych z prawa geologicznego i górniczego, z zakresu ochrony środowiska  i z zakresu funkcjonowania samorządu gminnego.
  2. Znajomość zagadnień dotyczących spraw eksploatacji górniczej i usuwania jej skutków w obiektach inżynierskich i budowlanych.
  3. Umiejętność posługiwania się mapami geologicznymi i górniczymi.
  4. Umiejętność obsługi programów z pakietu MS Office.
  5. Mile widziane stwierdzenie kwalifikacji Okręgowego Urzędu Górniczego do pracy w charakterze dozoru ruchu o specjalności budowlanej.

 

Odpowiedzialność pracownika na stanowisku:

  1. Pracownik ponosi odpowiedzialność za:
  1. rzetelne, terminowe i zgodne z przepisami prawa wykonywanie zadań w ramach opisanego stanowiska pracy,
  2. przestrzeganie obowiązujących przepisów w zakresie ochrony danych osobowych, tajemnicy skarbowej, finansów publicznych, BHP, Ppoż. i in.,
  3. przestrzeganie regulaminów i procedur wewnętrznych.
  1. W sprawach odpowiedzialności porządkowej i materialnej odpowiedzialność wynikająca z przepisów Kodeksu Pracy.

 

Zasady współzależności służbowej

  1. Bezpośredni przełożony: Kierownik Referatu Ochrony Środowiska.
  2. Przełożony wyższego stopnia: zgodnie ze schematem organizacyjnym.

 

Wymagania niezbędne:

  1. Obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  3. Nie była karana za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  4. Wykształcenie wyższe.
  5. Wymagany profil (specjalność): techniczny, inżynierski, preferowane górnictwo, geologia.
  6. Uprawnienia: prawo jazdy kat.B.
  7. Doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 letni staż pracy stanowisku o podobnym zakresie obowiązków.

 

Predyspozycje osobowościowe:

  1. Umiejętność planowania i organizacji pracy własnej.
  2. Samodzielność.
  3. Umiejętność pracy w zespole.
  4. Komunikatywność.
  5. Dokładność i skrupulatność.
  6. Odporność na stres.

 

Warunki pracy na stanowisku:

  1. Sprzęt informatyczny: komputer/ laptop.
  2. Oprogramowanie: pakiet MS Office, Intradock.
  3. Środki łączności: telefon komórkowy, telefon stacjonarny w miejscu  pracy.
  4. Inne urządzenia: drukarka,  skaner, ksero w miejscu pracy.

 

Fizyczne warunki pracy:

  1. Uciążliwość fizyczna (opisać jaka):
  1. obsługa monitora ekranowego i urządzeń biurowych powyżej 4 h dziennie,
  2. stanowisko znajduje się w budynku dwukondygnacyjnym, na parterze, z wejściem dla osób niepełnosprawnych, bez możliwości korzystania z windy.
  1. Kontakty z klientami, przedstawicielami organów i instytucji, użytkownikami obiektów gminnych, wykonawcami prac zlecanych, w tym kontakty telefoniczne i e-mail.
  2. Praca związana z wyjazdami poza siedzibę Urzędu, w tym wymagająca dyspozycyjności również (okazjonalnie) poza standardowymi godzinami pracy.

 

Wymagane dokumenty:

  1. Wypełniony kwestionariusz osobowy kandydata (wzór stanowi załącznik do ogłoszenia),
  2. List motywacyjny kandydata.
  3. Kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  4. Kserokopia dokumentów potwierdzających staż pracy.
  5. Kserokopia zaświadczeń potwierdzających dodatkowe kwalifikacje.
  6. Kserokopia dokumentu potwierdzająca niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
  7. Formularz oświadczeń (zgodnie z załączonym wzorem). 
  8. Potwierdzenie zapoznania się z klauzula informacyjną dla kandydatów (załącznik do kwestionariusza osobowego kandydata).

 

Wymagane dokumenty, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko urzędnicze” – nr naboru OKP.2110.2.2024”,  należy składać w Kancelarii Urzędu Gminy, w pokoju nr 01 lub za pośrednictwem poczty/kuriera na adres: Urząd Gminy Gierałtowice ul. Księdza Roboty 48, 44-186 Gierałtowice (decyduje data wpływu oferty do Urzędu), w terminie do 26  sierpnia  2024 r. w godzinach pracy Urzędu .

 

 

Informacje dodatkowe:

  1. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Gierałtowicach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł mniej niż 6%.
  2. Dane osobowe zawarte w składanych dokumentach aplikacyjnych będą przetwarzane na potrzeby postępowania rekrutacyjnego. Administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie w Urzędzie Gminy w Gierałtowicach jest Wójt Gminy Gierałtowice.
  3. Zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych  w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Gierałtowicach zostanie opublikowane imię, nazwisko oraz miejsce zamieszkania osoby wybranej do zatrudnienia w wyniku przeprowadzonego naboru.
  4. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
  5. Wójt Gminy zastrzega możliwość odwołania konkursu bez podania przyczyny. 
  6. Nie dopuszcza się składania ofert w formie elektronicznej.
  7. Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, oświadczenia powinny być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane.
  8. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
  9. Oferty, które nie będą zawierać wszystkich wymaganych dokumentów i nie będą spełniać wszystkich wymagań formalnych zawartych w ogłoszeniu zostaną odrzucone.
  10. Po upływie terminu składania ofert, o spełnieniu wymagań formalnych i zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu naboru kandydaci/kandydatki będą informowani drogą telefoniczną lub elektroniczną na wskazany nr telefonu lub adres e-mailowy.

 

Do pobrania:

DOCXOswiadczenia Kandydata.docx (15,89KB)
DOCXkwestionariusz osobowy.docx (23,31KB)

 

Sprostowanie :
PDFZarządzenie nr 0051 156 2024 z dnia 27 sierpnia 2024 w sprawie sprostowania oczywistej omyłki pisarskiej w zarządzeniu nr 148 z dnia 06 sierpnia 2024 r.pdf (91,69KB)
PDFZarządzenie nr 0051 156 2024 z dnia 27 sierpnia 2024 w sprawie sprostowania oczywistej omyłki pisarskiej w zarządzeniu nr 148 z dnia 06 sierpnia 2024 r.pdf (205,24KB)