Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze: PODINSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNO-ORGANIZACYJNYCH.

Załącznik Nr 1

do Zarządzenia Wójta Gminy Gierałtowice

Nr 0050.155.2024 z dnia 27.08.2024 r.

 

 

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE  STANOWISKO URZĘDNICZE

Wójt Gminy Gierałtowice ogłasza konkurs na wolne stanowisko urzędnicze:

PODINSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNO-ORGANIZACYJNYCH

w Urzędzie Gminy Gierałtowice

 

Wymiar czasu pracy: 1/1 etat

Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy Gierałtowice ul. Ks. Roboty 48

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. Przygotowanie projektów pism i dokumentów, prowadzenie korespondencji urzędowej.
  2. Prowadzenie rejestrów: zarządzeń Wójta, upoważnień i pełnomocnictw, skarg i wniosków, petycji, wniosków o udostępnianie informacji publicznej.
  3. Obsługa delegacji krajowych i zagranicznych, w tym ewidencja i rozliczanie wyjazdów służbowych oraz wyjazdów szkoleniowych.
  4. Prowadzenie spraw z zakresu przynależności gminy do związków jednostek samorządu terytorialnego i stowarzyszeń, w tym prowadzenie rejestru porozumień oraz rozliczanie składek członkowskich.
  5. Prowadzenie postepowań, zakup i rozliczanie zakupu materiałów i usług w zakresie organizacji Urzędu.
  6. Współpraca w zakresie obsługi sekretariatu Wójta i Zastępcy Wójta: prowadzenie korespondencji Wójta i Zastępcy Wójta, odbieranie telefonów, obsługa interesantów, obsługa poczty elektronicznej.
  7. Współpraca ze stanowiskiem ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych.

Umiejętności zawodowe:

  1. Znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym.
  2. Znajomość przepisów ustawy kodeks postępowania administracyjnego.
  3. Znajomość przepisów prawo zamówień publicznych.
  4. Znajomość oprogramowania Intradock i KSAT.

Odpowiedzialność pracownika na stanowisku:

  1. Pracownik ponosi odpowiedzialność za:
  1. rzetelne, terminowe i zgodne z przepisami prawa wykonywanie zadań w ramach opisanego stanowiska pracy,
  2. przestrzeganie obowiązujących przepisów w zakresie ochrony danych osobowych, finansów publicznych, BHP, p. poż. i in.,
  3. przestrzeganie regulaminów i procedur wewnętrznych.
  1. W sprawach odpowiedzialności porządkowej i materialnej odpowiedzialność wynikająca z przepisów Kodeksu Pracy.

Zasady współzależności służbowej

  1. Bezpośredni przełożony: Kierownik Referatu Organizacyjno – Kadrowo -Płacowego.
  2. Przełożony wyższego stopnia: Sekretarz Gminy.

Wymagania niezbędne:

  1. Obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  3. Nie była karana za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  4. Wykształcenie wyższe.

Wymagania dodatkowe:

  1. Preferowany profil (specjalność): administracja.
  2. Uprawnienia: prawo jazdy kat.B.

Predyspozycje osobowościowe:

  1. Dobra organizacja pracy.
  2. Samodzielność.
  3. Skrupulatność.
  4. Umiejętność pracy w zespole.
  5. Komunikatywność.
  6. Dyskrecja.

Warunki pracy na stanowisku:

  1. Sprzęt informatyczny: komputer/ laptop.
  2. Oprogramowanie: pakiet MS Office, Intradock, KSAT.
  3. Środki łączności: telefon stacjonarny w miejscu  pracy.
  4. Inne urządzenia: drukarka, skaner, ksero.

Fizyczne warunki pracy:

Uciążliwość fizyczna:

  1. obsługa monitora ekranowego i urządzeń biurowych powyżej 4 h dziennie,
  2. stanowisko znajduje się w budynku dwukondygnacyjnym, na parterze/piętrze, z wejściem dla osób niepełnosprawnych, bez możliwości korzystania z windy.

Wymagane dokumenty:

  1. Wypełniony kwestionariusz osobowy kandydata (wzór stanowi załącznik do ogłoszenia),
  2. List motywacyjny kandydata.
  3. Kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  4. Kserokopia dokumentów potwierdzających staż pracy.
  5. Kserokopia zaświadczeń potwierdzających dodatkowe kwalifikacje.
  6. Kserokopia dokumentu potwierdzająca niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
  7. Formularz oświadczeń (zgodnie z załączonym wzorem). 
  8. Potwierdzenie zapoznania się z klauzula informacyjną dla kandydatów (załącznik do kwestionariusza osobowego kandydata).

 

Wymagane dokumenty, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko urzędnicze” – nr naboru OKP.2110.4.2024”,  należy składać w Kancelarii Urzędu Gminy, w pokoju nr 01 lub za pośrednictwem poczty/kuriera na adres: Urząd Gminy Gierałtowice ul. Księdza Roboty 48, 44-186 Gierałtowice (decyduje data wpływu oferty do Urzędu), w terminie do 12 września  2024 r. w godzinach pracy Urzędu .

 

Informacje dodatkowe:

  1. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Gierałtowicach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł mniej niż 6%.
  2. Dane osobowe zawarte w składanych dokumentach aplikacyjnych będą przetwarzane na potrzeby postępowania rekrutacyjnego. Administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie w Urzędzie Gminy w Gierałtowicach jest Wójt Gminy Gierałtowice.
  3. Zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych  w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Gierałtowicach zostanie opublikowane imię, nazwisko oraz miejsce zamieszkania osoby wybranej do zatrudnienia w wyniku przeprowadzonego naboru.
  4. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
  5. Wójt Gminy zastrzega możliwość odwołania konkursu bez podania przyczyny. 
  6. Nie dopuszcza się składania ofert w formie elektronicznej.
  7. Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, oświadczenia powinny być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane.
  8. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
  9. Oferty, które nie będą zawierać wszystkich wymaganych dokumentów i nie będą spełniać wszystkich wymagań formalnych zawartych w ogłoszeniu zostaną odrzucone.
  10. Po upływie terminu składania ofert, o spełnieniu wymagań formalnych i zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu naboru kandydaci/kandydatki będą informowani drogą telefoniczną lub elektroniczną na wskazany nr telefonu lub adres e-mailowy.

 

Pliki do pobrania:

DOCkwestionariusz osobowy.doc (72,50KB)
DOCXOswiadczenia Kandydata.docx (15,90KB)