Ogłoszenie o wyniku postępowania dla zadania pn.: „Wykonywanie zadań bieżących z zakresu gospodarki komunalnej w 2025 roku”, GM/WR/1/2025
2025/BZP 00096532/01
Wykonywanie zadań bieżących z zakresu gospodarki komunalnej w 2025 roku
Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 10.02.2025
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie zadań bieżących z zakresu gospodarki komunalnej w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GIERAŁTOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257848
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Księdza Roboty 48
1.5.2.) Miejscowość: Gierałtowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-186
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 30 11 340, 32 30 11 350, 32 30 11 382
1.5.8.) Numer faksu: 32 30 11 341
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gieraltowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gieraltowice.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie zadań bieżących z zakresu gospodarki komunalnej w 2025 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d97b7b8-6450-4682-b3bc-391d1217e9db
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00096532
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00028338/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Wykonywanie zadań bieżących z zakresu gospodarki komunalnej w 2025 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00041731
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Wykonawca – Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością jest spółką komunalną, w której Gmina Gierałtowice posiada 100% udziałów w kapitale zakładowym. Spełniony jest tym samym wymóg kontroli Zamawiającego nad Wykonawcą (art. 214 ust. 1 pkt 11 lit a) i c) ustawy – Pzp). Zgodnie z przepisem art. 2 ustawy o gospodarce komunalnej, gospodarka komunalna, może być prowadzona przez jednostki samorządu terytorialnego, w szczególności w formach samorządowego zakładu budżetowego lub spółek prawa handlowego.
Przedmiot umowy obejmuje:
1. Bieżące utrzymanie zieleni w gminie.
2. Utrzymanie terenów sportowych,
3. Prace na infrastrukturze meliracyjnej
4. Prace konserwatorskie i naprawcze w obiektach gminnych,
5. Sprzątanie i mycie przystanków komunikacyjnych, w tym mycie ławek i opróżnianie koszy.
6. Sprzątanie koszy na placach zabaw, siłowniach zewnętrznych, w parkach.
7. Naprawę i konserwacja wyposażenia placów zabaw oraz siłowni zewnętrznych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GM/WR/1/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 855000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w okresie od dnia 01.02.2025 r. do dnia 31.12.2025 r. zadań z zakresu gospodarki komunalnej, które obejmują, w szczególności:
1. Bieżące utrzymanie zieleni w gminie.
2. Utrzymanie terenów sportowych, m.in. w zakresie: utrzymania murawy płyt na boiskach, tj. koszenie trawy, nawożenie, wykonywanie oprysków, odchwaszczania itp.
3. Czyszczenie krat na kolektorach i wywóz osadu z osadników kanalizacji deszczowej.
4. Prace konserwatorskie i naprawcze w obiektach gminnych, związane z ich bieżącym utrzymaniem: drobne naprawy instalacji c.o., wod-kan, naprawy elementów wyposażenia, czyszczenie odpływów rynien itp.
5. Sprzątanie przystanków komunikacyjnych, w tym mycie ławek i opróżnianie koszy.
6. Mycie przystanków komunikacyjnych.
7. Sprzątanie koszy na placach zabaw, siłowniach zewnętrznych, w parkach.
8. Naprawa i konserwacja wyposażenia placów zabaw oraz siłowni zewnętrznych.
9. Sprzątanie terenów zielonych, chodników i parkingów oraz terenów przy budynkach gminnych.
10. Likwidacja dzikich wysypisk oraz coroczne wiosenne sprzątanie poboczy dróg gminnych.
11. Zimowe utrzymanie terenów przy budynkach, będących własnością gminy.
12. Obsługa 2 kotłowni węglowych w budynkach gminnych, 4 kotłowni gazowych.
13. Czynności związane z prowadzeniem spraw z zakresu ochrony przeciwpowodziowej i uczestnictwo w ewentualnych akcjach związanych z wystąpieniem stanów powodziowych.
14. Inne zadania z zakresu gospodarki komunalnej wg zgłoszeń Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia (wzór umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50760000-0 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
50870000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych
90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 969 -13-93-388
7.3.3) Ulica: K. Miarki 1
7.3.4) Miejscowość: Przyszowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-178
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 877445,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-01 do 2025-12-31
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Ogloszenie o wyniku postepowania UZP 2025_BZP 00096532_01.pdf (64,11KB)