- ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
- Ogłoszenie o zawarciu umowy
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia dla zadania pn.: „Budowa miejsca rekreacyjnego w Chudowie”, PN/18/2020.
Ogłoszenie nr 510191208-N-2020 z dnia 02-10-2020 r.
Gmina Gierałtowice: „Budowa miejsca rekreacyjnego w Chudowie”
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 564061-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Gierałtowice, Krajowy numer identyfikacyjny 68784700000000, ul. ul. ks. Roboty 48, 44-186 Gierałtowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 3011300, 3011340, e-mail inwestycje@gieraltowice.pl, faks 032 3011306, 3011351.
Adres strony internetowej (url): http://bip.gieraltowice.pl/1560/1539/ogloszenie-o-wszczeciu-postepowania.html
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Budowa miejsca rekreacyjnego w Chudowie”
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
PN/18/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa miejsca rekreacyjnego w Chudowie” przy ul. Topolowej położonej na działce nr 704/16 stanowiącej własność Gminy Gierałtowice, obejmującego swoim zakresem realizację 2 zadań: 2.1. Zadanie nr 1 - Budowa street workout oraz siłowni zewnętrznej w Chudowie obejmujące: a. budowę nawierzchni żwirowej pod urządzeniami do street workout’u (zestaw), b. dostawę i montaż urządzeń do street workout’u, c. dostawę i montaż 2 podwójnych urządzeń siłowni zewnętrznej, d. dostawę i montaż elementów małej architektury (2 tablice z regulaminem, ławka, kosz na śmieci, stojak na rowery). W/w. roboty obejmują również m. in. wykonanie robót ziemnych oraz robót towarzyszących. Zadanie nr 1 „Budowa street workout oraz siłowni zewnętrznej w Chudowie” jest zadaniem finansowanym w ramach Funduszu Sołeckiego sołectwa Chudów, jego wartość nie może przekroczyć kwoty 43 110,00 zł brutto. 2.2. Zadanie nr 2 - Budowa miejsca rekreacyjnego przy ul. Topolowej w Chudowie obejmujące: a. budowę nawierzchni żwirowej pod 2 urządzeniami wielofunkcyjnymi, b. dostawę i montaż 2 urządzeń wielofunkcyjnych, c. dostawę i montaż 2 podwójnych urządzeń siłowni zewnętrznej, d. dostawę i montaż elementów małej architektury (tablica z regulaminem, tablica promocyjna, 2 ławki i kosz na śmieci). e. Nasadzenia zieleni. W/w. roboty obejmują również m. in. wykonanie robót ziemnych oraz robót towarzyszących. 2. Przedmiot zamówienia należy realizować w oparciu o dokumentację projektową (projekt wykonawczy, przedmiar robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót) oraz niniejszą SIWZ wraz załącznikami. Przedstawione w dokumentacji projektowej rysunki urządzeń są podane informacyjnie. 3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. 4. Kod przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień CPV (nomenklatura): • 45000000-7 - Roboty budowlane, • 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych, • 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg. 5. Zamawiający oświadcza, że nie przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp. 6. Zamawiający oświadcza, że nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 7. Zamawiający oświadcza, że nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający oświadcza, że nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. W przypadku zamiaru powierzenia podwykonawcy wykonania części prac, wykonawca jest zobowiązany poinformować o tym zamawiającego poprzez dokonanie stosownego zapisu w formularzu oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że roboty budowlane objęte przedmiotem umowy będą wykonywane przez osoby zatrudnione, na podstawie umowy o pracę o której mowa w art. 29 ust. 3a Pzp. 10. Zamawiający określi we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ, szczegółowe zapisy dotyczące: a. sposobu dokumentowania zatrudnienia w/wym. osób, b. uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia w/w osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, c. rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 11. Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy, zawiera załączony do niniejszej SIWZ wzór umowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 12. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, przewidzianych wprost w ustawie Prawo zamówień publicznych. 13. Zamawiający zastrzega, że na etapie sprawdzania ofert, może dokonać sprawdzenia przewidzianych przez Wykonawcę w ofercie urządzeń i materiałów w celu potwierdzenia zgodności zaproponowanych urządzeń z urządzeniami wyspecyfikowanymi w dokumentacji projektowej w celu potwierdzenia zgodności oferty z SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45112720-8, 45233250-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/09/2020 Wartość bez VAT 81400.02 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 11 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo Usługowa "HUSE" Sebastian Hulbój tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 90159.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie
IV.8) Informacje dodatkowe: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia_UZP.pdf